Subject: FW: Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla km 78,8-85,3 Konuvere-Päärdu lõigu väljaehituseks
From: "Elle Tamm" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 27 Aug 2025 10:26:02 +0300

Palun registreerida, tegu on manuses oleva minu poolt saadetud taotluse
vastusega.

Lugupidamisega

Elle Tamm

Projektijuht

planeerimise osakond

+372 559 76 476

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Transpordiamet

From: Jana Annuk <[email-masked]>
Sent: Wednesday, August 27, 2025 8:32 AM
To: Elle Tamm <[email-masked]>
Cc: Andrus Tull <[email-masked]>; Aivar Kurusk
<[email-masked]>
Subject: Riigitee 4 Tallinn-Pärnu-Ikla km 78,8-85,3 Konuvere-Päärdu lõigu
väljaehituseks

Tere

Tänan pöördumise eest. Elektriliinide ümberehituseks on vajalik esitada
liitumistaotlus, lisatud manusena. Taotlusel valida tellin teenuse
jaotises võrgu ümberehitus. Kui soovite töid ise teostada, siis
täiendavate märkuste alla informatsioon kolmepoolne koostööleping. Link
detailsema infoga  <https://elektrilevi.ee/et/teenused/vorgu-umberehitus>
Võrgu ümberehitus - Elektrilevi. Taotlus digitaalselt allkirjastada
ettevõtte volitatud isiku poolt ja saata minule tagasi.

Head koostööd soovides

Jana Annuk
Suurkliendihaldur

Elektrilevi OÜ
+372 5383 2031 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>